I receptionen är du en viktig länk till våra kunder. Med stor kundkontakt är din känsla för en bra service väldigt viktig. Du är en person med stort kundfokus och förmedlar kontakt både via telefon och e-post. Genom tjänsten på Botrygg kommer du vara den första våra kunder möter. Du blir den första i telefonkedjan som kopplar samtal / mail vidare till ansvarig person inom Botrygg.

Som person är du:

  • Stresstålig
  • Social
  • Orädd för nya situationer
  • Noggrann

Vi söker nu en receptionist/växeltelefonist till vårt huvudkontor i Linköping. Arbetsuppgifterna för denna tjänst består av bland annat av administrativa uppgifter som posthantering, dokumenthantering samt kundmottagning i receptionens telefonväxel. Receptionisten ansvarar även för schemaläggning av besiktningar, beställning av dörrskyltar, administrering av konferenser, kurser och företagsevenemang.

Som receptionist och växeltelefonist på Botrygg får du ett spännande och varierande arbete tillsammans med trevliga arbetskamrater.

Vi erbjuder dig

Botrygg är bostadsbolaget med personligt bemötande, långsiktigt tänkande och ansvarsfullt byggande – alltid med slutkund i största fokus. Sedan 90-talet och framåt har vi drivit en aktiv nyproduktion av bostäder. I dagsläget är vi Sveriges tolfte största bostadsproducent – all produktion sker i egen regi.

På Botrygg tar vi inga genvägar. Vi bygger med en hållbar, beprövad teknik och har en hög ambitionsnivå i såväl produktionen som förvaltningen av bostäder. Detta återspeglar sig i den kundundersökning som AktivBo årligen utför där Botrygg utsetts till Sveriges bästa förvaltare.

Bolaget äger och förvaltar idag bostadshus och lokaler i Linköping, Norrköping, Stockholm, Örebro och Göteborg. Se vår hemsida www.botrygg.se för mer information.

Botrygg ordnar årligen flera aktiviteter, så som sommarfest, afterwork. Botrygg vidbehåller även traditionen om taklagsfest där tjänstemän, entreprenörer och hantverkare tillsammans bjuds in.

Som anställd på Botrygg har man också ett flertal andra förmåner som litteraturkonto, förstärkt friskvårdsbidrag och möjlighet att prenumerera på tidskrifter

Här är du

Du trivs i en roll där du främst muntligt och skriftligt har möjlighet att ge bästa tänkbara service. Du är serviceinriktad, lätt att kommunicera och du känner dig trygg i att fatta egna beslut. Vi behöver dig som:
  • Trivs i ett högt arbetstempo
  • Är självgående och driven
  • Prioriterar en bra service
  • Goda kunskaper i svenska och engelska

Meriter

Du som söker tjänsten har som lägst gymnasieutbildning med samhälls- eller naturvetenskaplig inriktning, en eftergymnasial utbildning är meriterande. Vi söker dig som har erfarenhet av arbete i reception, kundkontakt eller annat administrativt, serviceinriktat arbete. Tidigare arbete i växel är meriterande. Du har mycket god datavana och är kunnig inom programmen Word, Outlook och Excel.

Annonssäljare, rekryteringsföretag med flera undanbedes att kontakta oss i denna rekrytering.

Urval sker löpande så maila din ansökan och CV till jobb@botrygg.se redan idag.

Varaktighet
Anställningen startar enligt överenskommelse enligt formen som provanställning.

Lön
Fast månads- vecko eller timlön
Enligt överenskommelse

Ansökan
Tjänsten är ett föräldravikariat med tillträde enligt överenskommelse.
Preliminär start i januari/februari 2020. Vikariat i 18 månader.
Vi tar emot ansökan via e-post: jobb@botrygg.se
Ange referens: REC2020VT

Kontakt
Henrik Söderbring, Förvaltningschef
010-516 30 00 (Vx)
henrik.soderbring@botrygg.se

Arbetsgivare
Botrygg AB
Box 335
58103 Linköping

Besöksadress
Junkersgatan 1
Linköping